ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Дякуємо! Ваше повідомлення успішно відправлене. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Гарантії

ТОВ «СВЕТКОМПЛЕКТ» в першу чергу піклується про клієнта, тож наша торгова марка забезпечує гарантійний обмін та сервіс всіх продуктів «СВЕТКОМПЛЕКТ», які реалізуються на території України. Повернення товарів, що були придбані в інтернет-магазині «СВЕТКОМПЛЕКТ»,  здійснюється згідно статті №9 Закону України про захист прав споживачів.

 

Повернення товару не належної якості

Покупець має право повернути товар не належної якості на протязі всього гарантійного терміну, встановленого для цього товару. Товаром не належної якості вважається товар, який не можливо використовувати за призначенням за вини виробника чи продавця.

Для здійснення повернення, виконайте будь-ласка наступні дії:

-          Повідомне про заплановане повернення товару менеджеру за телефоном:

+38 096 856 84 49

+38 050 265 45 68

+38 093 067 50 68

-          заповнити і роздрукувати заяву на обмін або повернення товару чи грошей

-          відправити поштою товар із заявою, гарантійним і копією товарної накладної на адресу, яку вкаже менеджер, або під’їхати з товаром в офіс, попередньо узгодивши приїзд із менеджером;

 

Повернення справного товару

Покупець має право повернути справний товар належної якості на протязі 14 календарних днів з моменту здійснення покупки за наступних умов:

-          збереження працездатності товару;

-          відсутність механічних пошкоджень/деформацій товару, в тому числі і температурних пошкоджень;

-          наявність документа, що підтверджує факт покупки товару у фірмовому інтернет-магазині «СВЕТКОМПЛЕКТ»

Для здійснення повернення, виконайте будь-ласка наступні дії:

-          Повідомне про заплановане повернення товару менеджеру за телефоном:

+38 096 856 84 49

+38 050 265 45 68

+38 093 067 50 68

-          заповнити і роздрукувати заяву на обмін або повернення товару чи грошей

-          відправити поштою товар із заявою, гарантійним і копією товарної накладної на адресу, яку вкаже менеджер, або під’їхати з товаром в офіс, попередньо узгодивши приїзд із менеджером;

 

Обмеження гарантії

Несправний товар, товар не належної якості не підлягає заміні у випадках:

-          коли вийшов термін гарантії;

-          при наявності механічних пошкоджень/деформацій, в тому числі температурної деформації;

-          при наявності ознак окислу на металевій поверхні цоколя (патрона);

-          при невідповідності артикулу на корпусі товару з артикулом на упаковці і/або в документі, що підтверджує факт покупки;

-          при використанні товару в умовах, які не відповідають правилам експлуатації, що описані в інструкції до товару.

Ви можете залишити відгук

Використовуйте дану форму тільки для того, щоб залишити відгук про товар.

Для питань про дату надходження, наявності, використання, характеристики товару та інших, використовуйте функцію поставити запитання.

Усі коментарі, що не стосуються відгуків про продукт, будуть видалені!

Коментар буде виведений тільки після попередньої перевірки нашими співробітниками.

Ваше ім'я:

Ваше місто:

Ваша оцінка:

Текст відгука: